kolmapäev, 20. jaanuar 2016

Uued katsetused

Tere jälle.. Eile ei jõudnud jälle kirjutada, aga käisime kalli õekesega jõusaalis. Soojenduseks kätekõverdused ja triceps dips (oi neid mõlemaid vihkan ma väääääga) ja 3 superseti ülakehale. Õele soovitasin kerged raskused, aga mida oligi oodata, tal vaeseke täna käed ja ülakeha oi kui valus!! Saime kahekesi mõnusalt stuudiot kasutada, just täpselt nii kaua kuni meie kavaga valmis saime ja siis "visati" meid sealt välja, sest tund tuli peale. Ega siis midagi, kolisime jõusaali kõhulihaseid tegema ja natuke poksikotti sai ka taguda.


Lõpetasime sõudemasinal.. Jälle pean mainima, et minu jaoks see niiii raske. Ületasin ennast, sest arvasin, et teen 5min, aga tegin 10min hoopis. Õel vedas, sai veel sauna, aga mina pidin koju lippama.

Täna hommikul ärkasin nii puhanuna, et tegin korraliku trenni. Soojenduseks tabata 4 setti ja siis superseeriad alakehale. Tuli vist tunnike trenni kodus ära ja ma imestan, et mu printsess nii vapralt vastu pidas ja toimetas omaette ja ei teind kordagi jonnihäältki!!

Siis otsustasin köögis natuke katsetada. Nimelt kuna olen lootusetu magusa-armastaja, tegin kodu-jäätist. Panen pildi ja retsepti ka alla, et saaksite ka kodus katsetada:


Proteiini maapähkli-banaanijäätis

Vaja läheb:

3 banaani (tükelda ja pane sügavkülma päev enne)
30g vadakuvalgupulbrit
1 spl määpähklivõid

Pane kõik ained köögikombaini ja kui segu valmis, pane topsi ja natukeseks jääkülma tagasi.

Tops ise annab 467kcal, 10g rasva, 72.9g süsivesikuid ja 27.6g valku

Sõin kolmandiku topsist vahepalaks täna... Nii maitsev!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar