laupäev, 30. jaanuar 2016

Neljanda nädala kokkuvõte

Enne kui räägin kas olen rahule jäänud oma pingutuste ja tulemustega, väike kokkuvõte trennist reedel ja laupäeval.

Reede on tuharate päev ja treening oli põhimõtteliselt sama mis eelmine reede - nii raskete raskustega kui kodus olemas, aeglased ja eriti kontrollitud liigutustega kordused. Nagu viimasel ajal kombeks, on mu HIIT kavast põhimõtteliselt saanud soojendus, nii ka reedel. Peale seda 4 supersetti, ei hakka pikemalt peatuma, sest põhimõtteliselt sama, väiksed muudatused ainult ja raskusteks kodus mul max 25 kilo.

Söökidest mainin ainult hommikusöögi, milleks oli surprise-surprise munavalge omlett, aga lisasin kaerahelbeid, kaerakliisid, goji marju, natuke mandleid, mett ja voila. Peale banaanid ja väga maitsev ja kõhtu täitev. Ülemine kauss on väikse printsessi puder :-).


Laupäev - alustasin kardioga:

*8 burpeed
*15 kätekõverdust
*12 box jumps
*30 jumping jacks
*20 climbers

Seda kava tegin 5 korda, puhkasin vahepeal 30 sekundit ja kestis 10-15 min ja korralikult higile võttis! Tegin kohe otsa oma ülakeha kava. Supersetid õlgadele, biitsepsile ja triitsepsile.

Üldiselt olen oma tulemustega siiamaani rahul ja väga uhke, et ei ole kiusatustele järele andnud. Kannan alati endaga kaasas proteiini batoone või Valio kohupiima, igaksjuhuks kui kuskile kohvile lähen ja teised maiustavad, siis mina maiustan ka oma kraamiga :-). Ei hakka ka veel mingitest numbritest ega kilodest rääkima, eks see tuleb blogi lõpuks. Põhimõtteliselt minu motto on, et kõigeparemini saad ikka aru, kas oled paremas vormis teksaste järgi, mitte kilode järgi. Ja muskel kaalub rohkem kui pekk :-).

Aga vihjeks panen ühe pildikese. Vabandan valguse pärast, mul vannitoas on selline romantiline valgus, aga midagi saab ehk ikka aru. Ega ühe kuuga mingit imet ei sünni ja six-packi ei ole veel, aga olen andnud endast parima ja jätkan seda järgmisel kuul ja edas-pidi ka kindlasti. Fitness on elustiil, et kindlasti ei kavatse selle võistluse lõpus hantlid nurka visata ja shokolaadi pugima hakata iga päev (vahest võib muidugi haha).





Aga nüüd naudin edasi oma nädalalõppu ja vihjeks ütlen, et homme tuleb cheat meal! Mina usun cheat meali ja siiamaani see pole mul tulemusi sassi ajanud, pigem just uut hoogu andnud esmaspäeval :-).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar