Teisipäev, 8. märts 2016

Elu pärast BeFit2016 challengit

Nonii kallikesed! Mis te arvate, kas olen juba sangpommi ja kangi nurka visanud ja näo shokolaadist punni puginud nagu hamster? :-)

Minu challengi lõpust on möödas natuke üle nädala, kuigi tundub, et rohkem.. nii palju juhtunud vahepeal hahhaaaa....Aga ühte ütlen, trenni teen ikka sama palju!!! See nagu elustiil, et kindlasti oli BeFit hea tõuge rohkem treenima.

Et mitte ühekülgse treeninguga ära manduda, olen proovinud erinevaid trenne lisaks jõutrennile. Jõutrenni olen jätkanud nagu enne, ehk siis 3x jalad ja tuhar, 2x ülakeha ja kõhulihased ja enamasti ikka kodus.. See nädal mõtlesin, et proovin low weight ja high reps ja järgmine nädal high weight low rep jne..

Nagu olen maininud oma postitustes, siis meeldib mulle koguaeg midagi uut proovida, tüdinen samast asjast kiiresti.. Lisaks jõutrennile olen proovinud ka uusi asju. Eelmine nädal käisin Tantsugeenis, proovisin seal Kõht, selg, tuhar trenni ühe eriti toreda treeneri juhendamisel. Kaisaga rääkisin ka peale trenni oma toitumisest ning temaga plaanis seda natuke ümber muuta.. Siin ka üks meenutus Kaisaga.


See nädal proovisin ka midagi tantsulisemat, nimelt Ragga trenni. Jälle, väga tore treener oli (Helina) ja esimene pool trennist meeldis mulle vääääga.. See muusika on lihtsalt nii mõnus ja kellele ei meeldi oma bootyt sheikida. Üks eriti äge liigutus oli seal ka (Pon Di Floor oli nimi vist), põrandal siis veeretad end üle selja ja siis boom boom, põrandal sheigid oma bootyt. Trenni teine pool tehti kava Rihanna loo järgi.. Eriti mõnus oli pealt vaadata, aga ise tundsin end nagu kahe vasaku jalaga.. Nüüd seisangi dilemma ees, et kas panna end proovile või las ta jääb.. Samas see muusika ja treener on ülihead, et sealt saab mõnusa positiivse laengu. Mõtlen veel mingit stiili seal proovida ja eks ma kirjutan sellest ka.

Pildiotsingu ragga dance moves on floor tulemusPildiotsingu ragga dance moves on floor tulemus

Söömisega on nagu on, söön rohkem ja olen ka patustanud natuke, kaal suht sama küll, aga üritan end nüüd kokku võtta ja kaloraazi natuke tagasi tõmmata jälle :-). Mul nüüd uus sõltuvus - overnight oats! Sooo yummy!! Segan kokku kaerahelbed (või kliid), chia seemned, raw cocoa, natuke proteiini, mee, jogurti või piima ja külmikusse. Hommikul nagu magustoit. Lisaks scrambled egg whites ja mingi kukkel alla avokaadoga.


Kuna meile BeFit osalejatele tuli pakkumine külastada Figura Line lümfimassaazi 2x, siis täna käisingi proovimas. Kõigepealt kaaluti mind üle ja siis algas sessioon jalatalla massaaziga. Oi kui kõdi mul alguses oli.. See olevat pigest kehas. Niimoodi töötati läbi kõik kehaosad, mis kestis kokku umbes tund aega ja kulutas 240 kcal. Nagu trenni eest. Aga protseduur ise oli niiiii mõnus, mudistas ikka korralikult kõik läbi. Ootan juba uut seanssi. Teendindaja oli ka ülitore ja lahkudes sain ka toreda üllatuse naistepäev puhul. Kindlasti julgen neid oma sõbrannadele soovitada.


Aga nii mu eluke vaikselt veerebki peale challengit. Mõtlesin, et peale seda blogitamisega enam ei tegele, aga eks ma aeg-ajalt ikka postita siia midagi kui midagi uut ja põnevat jälle proovinud olen. Seniks olge kõik sportlikud ja päikest teile!!


Pühapäev, 28. veebruar 2016

Finito ehk Challengi lõpp

Ongi kibe-kiirelt need 8 nädalat mööda kimanud ja minu BeFit 2016 challenge nüüd ametlikult lukus. Viimane nädal möödus ülikiirelt. Nagu eelmises postituses rääkisin, olid mind ees ootamas suured katsumused, nagu laste sünnipäevad ja enda sünnipäev. Pidasin ilusti vastu kuni oma lapse sünnipäevani. See tort oli lihtsalt nii ahvatlev ja lapsel elus ainult korra sünnipäev, siis muidugi proovisin ka. Kuna ma ei võtnud seda challengit kui "ühekordset üritust," siis ei pabistanud nii hullult, kuna kütan täie rauaga edasi.

Aga räägin siis natuke oma saavutustest ja kas ja millega rahule jäin. Kõigepeal panen oma möödud, mida enne blogis ei ole avaldanud:

Enne/ pärast:

Rind: 87cm/ 86cm (-1cm)
Talje: 76.5cm/ 65cm (-11.5cm)
Puusad: 96cm/ 91cm (-5cm)
Reis: 55.5cm/ 52cm (-3.5cm)
Käsivars: 31cm/ 29cm (-2cm)
Pikkus: 164cm
Kaal: 60kg/ 58kg (-2kg) - vahepeal näitas kaal isegi 57.4kg, aga panen viimase näidu
Rasvaprotsent: 16.8 (kahjuks enne võistlust ei mõõtnud, aga kindlasti ole kõvasti suurem).

Üldiselt olen väga rahul, sest andsin endast kõik ja tõestasin endale (ja teistele), et on väga võimalik lapse kõrvalt kodus end oma parimasse vormi treenida. Aasta aega tagasi kui sünnitama läksin, kaalusin 85 kilo. Ma võtsin rasedusega juurde 20 kilo, millest esimesed 15 kilo kukkusid iseenesest imetamise ja kärutamisega. Edasine nõudis juba lisa-pingutust. Kui hakkasin kirja panema, mida suhu pistan ja ka kodus end kergelt liigutama, kadusin järgnevad 5 kilo. Sealt edasi läks aga veel 5 kilo koduse treeninguga ja kuniks Hers ajakiri BeFit 2016 challengi välja kuulutas, kaalusingi 60 kilo.

Mul on väga hea meel, et selle challengi vastu võtsin, sest alles nüüd hakkasin korralikult trenni tegema. Hankisin endale natuke varustust koju (kang ja raskused, sangpomm, hantlid, kummilindid, fitball) ning jälgisin Instagramis erinevaid bikini fitness modelle, kes alati erinevaid videosid oma harjutustest postitavad. Nendest ja ka Hers ajakirjast ammutasin motivatsiooni ja panin oma kavad ise kokku. Need, kes mind siin jälginud, teavad umbes kuidas mu kavad välja näevad ja ei hakka siin nendel pikemalt peatuma uuesti. Korra nädalas umbes proovisin ka jõusaali saada, et raskemate raskustega treenida.

Toitumisest olen ka siin blogis juttu teinud, aga üldiselt kaloraaz oli 1500 - 1700 kcal, tegin ka 1000 kcal päevi. Jälgisin makrosid ja korra nädalas patustasin cheat mealiga. Sorry, I love food!! Ja minu puhul cheat mealid toimivad.

Peale selle, et treeninguga kadusid mu seljahädad ja ka vahel kimbutav tagumiskunärvivalu, mis tekkis rasedusega ja lapse kandmisega, saavutasin ka pool oma pikaajalistest sihtidest. Märksin alguses ära, et soovin saada six-packi ja ilusat vormis tuharat. Kõhulihased on mul ilusti välja joonistunud ja pepu ka juba päris õigel teel (pole enne nii tugevaid tuharalihaseid endal olnud), niiet et jätkan nende voolimist. Ausalt öeldes olen nüüd, 33 aastasena oma elu parimas vormis ja sõbrannad isegi pöörduvad minu poole nõu küsima ning soovivad koos treenima minna ja see on minu jaoks parim kompliment üldse ning motiveerib edasi arenema. Mõlgutasin mõtteid, et võiks isegi proovida bikini fitnessi, enne kui tööle tagasi lähen, aga kuna olen totaalne võhik sellel alal ega tea isegi kust alustada jne siis pigem jääb see vist unistuseks, aga kes teab..

Seniks aga jätkan kindlast treeningutega ja puhta toitumisega ning soovin kõigile häid treeninguid ning kuhjaga motivatsiooni!! 

Minu before and after pildid teile:


Teisipäev, 23. veebruar 2016

Fun gymday

Tänast toredat teisipäeva alustasin ühe kiire plüo HIIT-iga, mis kestis umbes 16 minutit. Kava võttis võhmale, aga ega see mu ainus trenn ei olnud of course. Lõuna ajal seadsin sammud jõusaali poole. Tee peale jäi mul Fitshop ning otsustasin sisse põigata. Mõtlesin siis ka selle ülireklaamitud Nocco BCAA+ joogi ära proovida. Kuna ma olen suur magusasõber, siis mulle läks täitsa peale.


Kuniks õde ootasin, tegin oma ülakeha harjutusi, mis koosnes kolmest erinevat supersetist + üks eraldi harjutus triitsepsile. Ma ei hakka isegi üritama neid nimesid nimetama, mis harjutusi tegin... I am just hopeless in that!!! Peaks vist kriipsujukusid joonistama hoopis, et te aru saaks millest ma räägin :-). Siis tegin natuke cross traineril cardiot ja siis tabata abs. Panen väikse pildikese osade harjutustega, mida oma kavas kasutasin. Mainin veel ära, et kasutasin jalaraskuseid, mis lisas natuke vürtsi. 


Me õega veel mõtlesime natuke pulli teha ja proovisime kui osavad me hularõngastega oleme.. Ütleme nii, et poseerimine nendega tuli paremini välja kui trikid :-)



Söögipoolest hetkel väga "kokkuhoidlikud" lood, ehk siis kaloreid hoian kokku kuni challengi lõpuni. Lõunaks tegin "egg fried rice" tervislikus varjandis. Viskasin pannile köögikombainist läbi käinud toore lillkapsa, broileri hakkliha, sibula, vürtsid, zucchini, paprika ja muna valged. Voila!! Väga maitsev oli.


Homsest läheb muidugi asi keeruliseks, sest lähme ühe väikse printsessi sünnipäevale ja ei kujuta ettegi, mis seal pakutakse.. Peab igaksjuhuks kotti midagi tervislikku viskama. Neljapäeval muidugi minu kallikese sünnipäev, aga juba tellisin endale eraldi köögiviljade valiku :-). Reede hommikul lähme pildistama tibuga ja lasen ka oma bikiiniklõpsud siis ära teha (2 in 1). Stay tuned!! Homme lähen kehakoostist ka mõõtma, muidugi kahju, et enne challengit ei käinud. 

Esmaspäev, 22. veebruar 2016

Challengi viimane esmaspäev

Tere esmaspäevast kallid lugejad :-). Minu challengile on see viimane esmaspäev, kuna selle pühapäevaga saabki mul 8 nädalat kokku. Pildid teen juba reedel ära, sest see nädal ja eriti nädala lõpu poole tuleb mega-super-hüper busy busy.. Neljapäev on mu kallikesel esimene sünnipäev - oi kui tähtis päev ja reedel minul endal. Enne seda veel tibu sõbrannal sünna ja nädala lõpus veel teisigi pidusid-toimetusi. Soovige mulle siis edu nädalalõpuni vastu pidada oma 1000 kcal peal, sest torte pakutakse juba kolmapäevast juuuuuuu!!! No arvatavasti reedel ikka luban endale tükikese :-).

Esmaspäev algas meil siis ikka lõbusalt trennilainel - jalad ja tuhar. Soojendus tabata ja siis mõnusad supersetid. Tänases menüüs olid sellised supersetid nagu Romanian split squat + kettlebell swing, deadlift + põlvedel kükk, hantliga donkey kick + kettlebell pull (pole tegelikult õrna aimugi nimede koha pealt) ja veel üks kombo kettlebelliga ja raskustega, aga ma ei oska neid nimesid küll siia kahjuks kirja panna. Kardiot täna väga ei teinudki, peale selle et sumasin vankriga selles lögas. Ahjaa tegin ühe lõbusa video ka ja toredat nädala algust teile kõigile!!!

Pühapäev, 21. veebruar 2016

Eelviimase nädala kokkuvõte

Pole mõtet vist heietama hakata kuidas aeg lendab ja blablablaaa... Aga olen jõudnud juba finishisirgele vääääga lähedale. Olen siin viimasel ajal mõelnud, et tegelikult mul ikka väga hea meel, et selle challengi vastu võtsin, sest olen hakanud trenni tõeliselt nautima ja ausalt õeldes, mul kodus juba korralik varustus ka olemas. Eks vaja nüüd raskuseid juurde tellida ja nipet-näpet asju, aga üldiselt see iga hommikune trenn väga rutiiniks kujunenud. Ei oska enam ilma :-). Fitnessist saab elustiil.

Eelmises postituses rääkisin, et see nädal läksid päevad treenimise suhtes natuke sassi, seega neljapäev oli tuhara päev. Jõusaali marss. Puhtalt selle pärast, et kodus pole nii palju raskusi ja see tuhara päev pikem seanss kah, venib nii 1.5-2h peale suurte seeriate arvu ja pikkade pauside pärast. Ehk siis võtan 4 harjutust, igat 8 kordust ja 8 seeriat ja puhkan 1 minut seeriate vahel. See neljapäev oli väga tore üllatus, nimelt Kalevi Spa-s oli Kristina Nuut valves ja sai tema käest natuke harjutuste soorituse osas nõu küsitud ja väga väga tore tüdruk on ta peab kohe ära mainima.


Oma trenni lõpetasin jooksulindil 10 minutit, see minu arust nii hea lõõgastus peale rasket tuhara päeva :-). Ja siis korralik venitus otsa.

Reedel alustasin päeva kardioga - mul oli selline tore 30 minutine HIIT boxing treening ja otsa tabata kõhulihased umbes 15 minutit. Õhtul tegin veel ülakeha supersette raskustega. Päeval tuli selline magusaisu, et maiustasin natuke Laima 90 eriti tumeda shokolaadiga... Kujutan ette, et enamus inimesi kirtsutab nina selle peale, aga mulle tõesti maitseb see!! Eriti mõnusalt tummine!!



Pildiotsingu laima 90 tulemus

Laupäeval oli jalgade ja tuhara päev ja otsustasin vahelduseks ilma raskusteta trenni teha, sest vaesed jalad ja tuharad olid ikka veel valusad neljapäevast (isegi aminod ei aidanud seekord). Tegin umbes 35 minutise ringtreeningu kummilindiga. See et ma raskuseid ei kasutanud, ei tähendanud otseloomulikult kerget trenni! Oh no!! Alakeha lõi ikka tuld!! :-). Ja laupäeval oi kurja, sai patustatud süsivesikutega... Ema ostis Muhu leiba ja sellest on nii raske keelduda. See ju oli soe ja pehme ja niiiiiii hästi lõhnas ka veel. Siis lükati mulle veel quinoa küpsised ka nina alla ja lahti see läks... Lõpuks olin juba umbes 6-7 küpsist ära puginud. Mõtlesin pärast natukenegi seda pattu heastada ja kui laps vankris magama jäi, kärutasin ringi ja sumpasin selles õudsas lumes umbes 50 minutit. Ahjaa, hommikul sai ka umbes sama palju sumbatud.

Tavaliselt on mul pühapäev puhke- ja cheat meali päev. Not this time unfortunately. Kuna järgmine nädal pildid vaja teha ja tulemused ära saata, siis sellist luksust enam lubada ei saa (eriti peale eilset carbside disasterit). Boom boom boom, hommik algas kardioga. Intervallid algasid dünaamiliste venitustega ja siis juba boxing. Lõpuks üks ring kõhulihaseid ka. Üritasin täna süskareid vältida nii kuidas võimalik, aga täitsa ilma on suht võimatu mul kahjuks. Samas aga jäin rahule päevaga.

Nüüd nädalake veel minna ja siis näete juba lõpptulemusi ja siis räägin ka kaaludest ja mõõtudest.. Olen seda seni veel saladuses hóidnud, aga vihjeks võin õelda, et nii mõnigi sentimeeter on kadunud ja sõbrad-tuttavad-sugulased muretsevad, et ma täiesti kokku ei kuivaks :-). Ma viimases postituses räägin ka kui palju kaalusin kui sünnitama läksin ja vaatan kui julgen avaldan ka ühe foto (no super vaal näen välja tegelt kaaaa). Ehk on see inpiratsiooniks või motivatsiooniks teistelegi emmedele või kellele iganes, kes tahab end kätte võtta :-). 

Kolmapäev, 17. veebruar 2016

Trenn, trenn ja veelkord trenn

Viimased paar päeva selline kevade tunne olnud, nii mõnus!! Olen printsessiga korralikud tiirud maha kärutanud, aga samas olen märganud, et see 1.5h kärutamine teeb mind väääääga näljaseks. Väljas veel suhteliselt külm ka. Kuna challenge on lõpusirgel, siis olen üritanud end taltsutada ja patustanud tervislikult. Täna näiteks tuli isu nii millegi rammusa järgi ja tegin lõunasöögi kõrvale maguskartuli-blackeye beans-karamelliseeritud sibula-röstitud paprika püreed. Kõrvale rasvavabad kanakotletid (tsikile veiselihast). See läks meile mõlemale väga peale ja teine kordki teen uuesti.


Kuna sõbrad tulid külla, siis tegin kerged veggie snäkid ja kõrvale karamelliseeritud sibula-parika hummus. Vahest läheb meelest kui lihtne on hummust teha ja kui kasulik see on, et tuleb tihemini ikka teha :-). Aga homme 1000 kcal päev for sure!!


Trenn on see nädal natuke sassi läinud päevade poolest, aga ega lihastel nagunii kalendrit pole ja kuniks iga grupp saab puhata, peaks kõik ok olema. Hommikuti olen nüüd hakanud kardio HIIT-i tegema (30 minutit), mis korralikult higistama võtab ja mõnusalt üles äratab. Teisipäeval tegin otsa tabata kõhulihased 15 minutit. Täna kolmapäeval tegin lihtsalt oma kardio hommikul ja venitasin natuke otsa. Ma vist ei ole maininud, et tegelikult mul on sõbrannaga ka challenge, et spagaati saaks.. Working on that!! Täna õhtul tegin ka kerge jalatrenni 15 minutit, tahtsin kõhulihaseid ka teha, aga mu kallis RoosaBoss oli väsinud ja kahjuks jäi ära. Aga eks homme siis :-)



Esmaspäev, 15. veebruar 2016

Aga mulle toodi pomm!

Hellooo jälle!! Uus nädal hakkas jälle pihta, ehk siis eelviimane võistluse nädal. Osadel challenge-i kaaslastel peaks vist nüüd juba läbi olema see BeFit 2016 ja saavad nüüd rahulikumalt hingata :-). Aga mina kütan edasi siis...

Kuna reede oli mul väga karm sessioon pepule, siis laupäev puhkasin. Ma olin õnneks nii tubli reede õhtul, et võtsin aminohappeid ja ühe sheiki enne magamaminekut ja escapisin rämeda lihasvalu :-). Puhkusepäev tõi endaga kaasa ka cheat meali... ja oi kui hea see oli!! Pulled chicken cous cousi ja coleslaw-ga. Magustoiduks veel crepe-id banaani ja shokolaadi jäätisega. Lubasin endale, et see siis viimane cheat meal enne võistluse lõppu. Ausalt öeldes patustasin natuke terve päev ja sellepärast tuli end pühapäeval käsile võtta. Tegin hommikul võimsa kardio HIIT-i umbes 30 minutit ja otsa ülakeha harjutused. Pühapäev on meil ka alati vanaema juurde minek ja seal ei saanud keegi aru, miks ma kooki ei söönud seekord, vaid olin kaasa võtnud rasvavaba kohupiima kohvi kõrvale. No ainuke "paha" asi, mida tegelikult pühapäev sõin oli sealiha.

Ja pühapäeval toodi mulle ka POMM.... sangpomm loomulikult!! Korralik selline vanakoolikas ja 16 kilo. Ma ise mõtlesin just natuke aega tagasi, et kuna mul nüüd kuu lõpus sünnipäev tuleb, kingin endale 12 kilose sanga, aga vedas mul hoopis, sain 16 kilose. Mõnus!! Ma vist segi peast läinud juba hahahaaa...


Täna hommikul sai ka korralikult trenni tehtud uue pommiga.  Lisasin oma supersettidele sangaga harjutusi ja päris korralikult võttis higistama... Evidence siin:





Kuna ilmad on natuke normaalsemaks muutunud, olen ka paar viimast päeva korralikudel tiirudel väikse printsessiga käinud (vankerdamas siis). Eile sai üle 2h vankerdatud päeva jooksul kokku, täna üle 1h. Fingers crossed, et homme ka ilm lubab.. Ja järgmised päevad kuni challengi lõpuni.. Ja siis sealt edasi ka :-). Ühesõnaga suvi pole ju kaugel tegelt.. Stay positive people!!! :-P