pühapäev, 21. veebruar 2016

Eelviimase nädala kokkuvõte

Pole mõtet vist heietama hakata kuidas aeg lendab ja blablablaaa... Aga olen jõudnud juba finishisirgele vääääga lähedale. Olen siin viimasel ajal mõelnud, et tegelikult mul ikka väga hea meel, et selle challengi vastu võtsin, sest olen hakanud trenni tõeliselt nautima ja ausalt õeldes, mul kodus juba korralik varustus ka olemas. Eks vaja nüüd raskuseid juurde tellida ja nipet-näpet asju, aga üldiselt see iga hommikune trenn väga rutiiniks kujunenud. Ei oska enam ilma :-). Fitnessist saab elustiil.

Eelmises postituses rääkisin, et see nädal läksid päevad treenimise suhtes natuke sassi, seega neljapäev oli tuhara päev. Jõusaali marss. Puhtalt selle pärast, et kodus pole nii palju raskusi ja see tuhara päev pikem seanss kah, venib nii 1.5-2h peale suurte seeriate arvu ja pikkade pauside pärast. Ehk siis võtan 4 harjutust, igat 8 kordust ja 8 seeriat ja puhkan 1 minut seeriate vahel. See neljapäev oli väga tore üllatus, nimelt Kalevi Spa-s oli Kristina Nuut valves ja sai tema käest natuke harjutuste soorituse osas nõu küsitud ja väga väga tore tüdruk on ta peab kohe ära mainima.


Oma trenni lõpetasin jooksulindil 10 minutit, see minu arust nii hea lõõgastus peale rasket tuhara päeva :-). Ja siis korralik venitus otsa.

Reedel alustasin päeva kardioga - mul oli selline tore 30 minutine HIIT boxing treening ja otsa tabata kõhulihased umbes 15 minutit. Õhtul tegin veel ülakeha supersette raskustega. Päeval tuli selline magusaisu, et maiustasin natuke Laima 90 eriti tumeda shokolaadiga... Kujutan ette, et enamus inimesi kirtsutab nina selle peale, aga mulle tõesti maitseb see!! Eriti mõnusalt tummine!!



Pildiotsingu laima 90 tulemus

Laupäeval oli jalgade ja tuhara päev ja otsustasin vahelduseks ilma raskusteta trenni teha, sest vaesed jalad ja tuharad olid ikka veel valusad neljapäevast (isegi aminod ei aidanud seekord). Tegin umbes 35 minutise ringtreeningu kummilindiga. See et ma raskuseid ei kasutanud, ei tähendanud otseloomulikult kerget trenni! Oh no!! Alakeha lõi ikka tuld!! :-). Ja laupäeval oi kurja, sai patustatud süsivesikutega... Ema ostis Muhu leiba ja sellest on nii raske keelduda. See ju oli soe ja pehme ja niiiiiii hästi lõhnas ka veel. Siis lükati mulle veel quinoa küpsised ka nina alla ja lahti see läks... Lõpuks olin juba umbes 6-7 küpsist ära puginud. Mõtlesin pärast natukenegi seda pattu heastada ja kui laps vankris magama jäi, kärutasin ringi ja sumpasin selles õudsas lumes umbes 50 minutit. Ahjaa, hommikul sai ka umbes sama palju sumbatud.

Tavaliselt on mul pühapäev puhke- ja cheat meali päev. Not this time unfortunately. Kuna järgmine nädal pildid vaja teha ja tulemused ära saata, siis sellist luksust enam lubada ei saa (eriti peale eilset carbside disasterit). Boom boom boom, hommik algas kardioga. Intervallid algasid dünaamiliste venitustega ja siis juba boxing. Lõpuks üks ring kõhulihaseid ka. Üritasin täna süskareid vältida nii kuidas võimalik, aga täitsa ilma on suht võimatu mul kahjuks. Samas aga jäin rahule päevaga.

Nüüd nädalake veel minna ja siis näete juba lõpptulemusi ja siis räägin ka kaaludest ja mõõtudest.. Olen seda seni veel saladuses hóidnud, aga vihjeks võin õelda, et nii mõnigi sentimeeter on kadunud ja sõbrad-tuttavad-sugulased muretsevad, et ma täiesti kokku ei kuivaks :-). Ma viimases postituses räägin ka kui palju kaalusin kui sünnitama läksin ja vaatan kui julgen avaldan ka ühe foto (no super vaal näen välja tegelt kaaaa). Ehk on see inpiratsiooniks või motivatsiooniks teistelegi emmedele või kellele iganes, kes tahab end kätte võtta :-). 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar