reede, 12. veebruar 2016

Big big bums..

Reede käes ja täna oli üle pika aja hommik, kus ma kodus trenni ei teinud. Samuti sain niiiii hästi magada, et kohe ärgates oli super hea tuju!!




Pildiotsingu happy friday tulemus

Eile oli mul 1000kcal päev ja ausalt öeldes pidasin hästi vastu ja isegi õhtul ei läinud magama nii, et oleks super duper hungry olnud. Aga täna hommikuks tuli mõnus kalkuni-hakkliha ja munavalge omlett koos kohviga. Natuke banaani ka kõrvale ja kõht korralikult täis. Lõunaks tegin midagi, mida paari kuu pärast poleks elusees teinud, nimelt kalkuni stir fry peedi, brokkoli, küüslaugu ja paprikaga. Nimelt peet, brokkoli ja küüslauk kohe kindlasti ei kuulunud mu menüüsse, aga tänu BeFit challengile olen hakanud uusi asju proovima ja lapsele tuleb ka tervislikku toitu pakkuda,  seega mis mul endal ka muud üle jääb :-).






Kuna Hers kuulutas välja video konkursi, siis proovisin ka mina kodus oma esimest trennivideot teha koos pisikese printsessiga. Harjutusi tuleks teha 30 sekundit, kõik järjest, siis puhka 10-30 sekundit ja nii 4 roundi. Andke teada kuidas meeldis :-).


Ja reede on mul ju alati, surprise surprsise tuharapäev!!! Kuna kodus raskused jäävad hetkel liiga väikeseks, läksin oma kohalikku jõusaali... Imekombel suutsin seal 2h veeta!! Soojenduseks HIIT kava poksikotil ja sangpommiga, kokku umbes 20 minutit ja võttis ikka korralikult võhmale. Siis tegin 4 erinevat tuhara harjutust suhteliselt raskete raskustega ja väikesed kordused ja palju sette.. Sinna see aeg kaduski. Trenni lõpuks olin korralik tomato!!





Eks homme ka trennipäev ja vaatan, kas pühapäev jõuab või mitte.. Samas põhimõtteliselt ainult 2 nädalat jäänud ja finishijoon hakkab vaikselt juba paistma ja see madness saab varsti läbi.. We will see... 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar