esmaspäev, 25. jaanuar 2016

Neljanda nädala algus

Tänasega algab mu challengi neljas nädal, mis tähendab, et selle nädala lõpus pool challengist läbi.. Kui olen tulemustega rahul, siis võibulla postitan nädala lõpus mõne pildi ka, niiet stay tuned.

Aaaaaga nädal algas minu jaoks väga toreda üllatusega, nimelt leidsin oma postkastist kirja Hers Muscle & Fitnessilt, et paljud olid minu blogi huvitavaks pidanud ja võitsin endale treeningpäeviku!!! Mina, kes kunagi midagi ei võida :-). Niiet tahaks teid kõiki väga tänada, kes viitsivad lugeda mu tegemistest ja hääletasid minu poolt. See väga väga armas teist :-).

Alustasin oma treeningnädalat karmilt. Alakeha päev ja tabata soojendus umbes 15 min, mille tegin täna sangpommiga. Järgnesid supersetid. Kogusin uusi ideid Instas ja tänased supersetid olid sellised:

* Kükid 20kg kangi ühe otsaga (panen lingi alla) + kickbacksid hantliga

https://www.instagram.com/p/BA7sz2hp2ry/?taken-by=leanmachine21

* Sideways step-ups mõlemale poole (video all)

https://www.instagram.com/p/BA3AQsZJ2ht/?taken-by=leanmachine21

* Puusatõsted ja üleval jalad laiali kummilindiga (link videost all, sest ma väga kehva kirjeldada haha) + sumo squat lindiga

https://www.instagram.com/p/BAz-cgcp2jm/?taken-by=leanmachine21

* Väljaasted, üks jalg pingil ja mõlemale poole + kükid

Lõpetuseks kõhulihased ja venitus ja tunnike jälle läinud. Pean jälle oma mudilast kiitma, kes nii tublilt vaatas pealt kuidas emme trenni tegi ja elas kaasa :-).

Minu musirullikesel oli täna tähtis päev, viimane mini-sünnipäev, mis tähendas seda, et mina kokkasin ja küpsetasin ja olen enda üle mega uhke, sest ise KOOKI EI SÖÖNUD!! Sõin pool topsi oma jäätist (retsepti olen eelpool kuskil juba avaldanud) ja Ott Kiivikase kohupiima ja voila, magusaisu täidetud. Kohvi ka juurde ja happy days! Kes ütles, et koogist ei ole võimalik keelduda :-P.

Pildiotsingu stay strong people tulemus


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar