laupäev, 23. jaanuar 2016

Laupäev ja väike kokkuvõte

Kuna pole jõudnud siin igapäev kirjutada, siis teen väikse kokkuvõtte oma trennidest:

Neljapäev:

Kõhulihaste päev ja seekord tegin HIIT-i 4 seeriat erinevaid harjutusi kõhulihastele. Neljapäeva võiks lausa peaaegu  puhkuse päevaks nimetada, aga järgmine nädal see kõik muutub, aga eks siis kirjutan sellest pikamalt järgmine nädal :-)

Reede:

Reede on mul pepu päev, ning trenn koosneb tabata soojendusest (u 15 min kokku) ja supersettidest raskete raskustega (aeglased ja väikesed korduste arvud, ehk siis 8 -10). Peaks mainima, et olin kuidagi väga välja puhanud (minu jaoks 6h järjest magamist on superlux ja tunnengi end üli väljapuhanuna), seega alustasin suure entusiasmiga. Soojendus oli seekord kummilindiga. Tellisin endale uue, see nii mugav ja kui vaja minna, siis põhimõtteliselt mahub vist rahakotti ka ära. Panen pildi ka alla (ma tellisin extra heavy muidugi). Ja muidugi trenni lõpuks higi voolas ojadena ja tagumik lõi tuld.

Pildiotsingu ttcz bands tulemus

Õhtul oli mul töökoha uue-aastapidu, mis tähendas minu jaoks dilemmat, ehk siis kas kasutada oma cheat meali täna või jätta homseks kui vanaema juurde lähen. Mis te arvate, et ma ei jätnud seda siis kasutamata kui pakuti head ja paremat? Me kalli kolleegiga olime esimesed, kes endale toitu tõstma tormasid.. Ja siis uuesti.. Ja siis tulid snäkid kah otsa. Lohutan end sellega, et õnneks ma lahkusin enne kui kooki pakuti.. muidu oleks asi ikka päris hull olnud. Oh well.... Aga oleks võinud pilte ka teha söökidest, sest need olid tõeliselt head.

Laupäev:

Hommikune trenn oli 3 erinevat supersetti õlgadele, biitspsile ja rinnale. Järgnes veel tabata x3 kõhulihastele. Tegin meelega hästi raskeid harjutusi nagu plant twist, plank jalatõsted üles, side plank, twistid raskusega jne (peale ülakeha harjutusi ei ole ükski plank versioon eriti meeldiv). Ise pisarad juba silmis, aga kui eile sai nii hullult patustatud, siis muud üle ei jäänud.




Pildiotsingu thats not sweat its my fat crying tulemus

Pärast läksime vanaema juurde ja see oli minu suur challenge! Niisiis valmistusin ette, käisime enne poest läbi ja võtsin endale Alma rasvavaba kodujuustu ja magustoiduks Valio ProFeel kohupiimakreemi. Ja pean tunnistama, et olen enda üle väga uhke.. Vanaemalt olin tellinud kanakoibasid ning sõin neid siis kodujuustu ja salatiga ja magustoiduks kohv ja kohupiimakreem.. Ok ok ühe kohukese sõin ka ära, aga üldkokkuvõttes, olen väga uhke enda üle!! Macrosid veel õhtusöögiks üle ka, kuigi see tuleb väga tagasihoidlik of course!!

Pildiotsingu so proud of my self tulemus
Aga toredat nädalavahetust kõigile ja pühapäev on loomulikult puhkuseks, seega kirjutan juba jälle järgmine nädal, kus kava jälle raskemaks muutub!! :-)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar