esmaspäev, 4. jaanuar 2016

Tere kõik!! Mõtlesin siis ka esimest korda elus blogi pidama hakata ja nimelt trenni ja toitumise blogi. Olen aktiivne Hers Muscle and Fitness lugeja ja otsustasin end ka siis proovile panna ja BeFit 2016 challengist osa võtta. Minu challenge algas täna 04.01.2016, ehk siis uus aasta ja uued väljakutsed.
Olen kodune emme 10 kuusele aktiivsele plikatirtsule ja see trenni tegemine on olnud nagu ta on.. Ehk siis on olnud paremaid päevi ja palju laiskuse päevi. Kõik emmed teavad vist väga hästi kui läbi lapse eest hoolitsemine võib võtta :-). Minu trenn seisneb enamasti siiski koduse treeninguga ja vahest harva lastakse ka jõusaali. Kodus teen enamasti HIIT trenni, jagan ära alakeha, ülekeha ja kõhulihaste päevadeks. Kardioks saab olema kiirkõnd vankriga :-). Selle challengiga tahangi näidata, et on võimalik ka koduste vahenditega end vormi treenida, vaja vaid suurt motivatsiooni ja natuke vaba aega. Samuti tuleb kindlasti jälgida oma toitumist. Mina näiteks leidsin Hers Muscle and Fitness-ist bikini fitness 12 nädalase toitumiskava. Kuna ma armastan süüa, siis sobib see kava mulle suurepäraselt, kuna sisaldab väga tihedaid söögikordi. Ühesõnaga LETS DO IT!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar