esmaspäev, 11. jaanuar 2016

Ongi juba üks nädal minu challengist selja taga... Päris crazy!! 7 nädalat jäänud, mis tähendab, et tuleb trenni karmimaks muuta. Eile sai kõht cheat meali täis pugitud, seega oli ideaalne aeg oma HIIT kava natuke karmimaks teha. Kui enne oli mul 30sec harjutus x8 ja siis 20sec puhkus ja nii 4 roundi, siis täna otsustasin puhkuse aega 10 sekundi peale kärpida! Ja esmaspäev on jalgade/pepu päev, siis sai tuld antud. Päris raske oli!! Lõpetasin veel kõhulihastega ja higi tilkus. Food shopping sai ka tehtud, ehk siis külmkapp on kanaliha, kala, mune, rohelist ja muud tervislikku täis. Muideks avastasin Ott Kiivikase proteiini kohupiimakreemid, mis meile trenni-inimestele suurepäraseks vahepalaks. Ma nimetan seda oma magustoiduks :-). Ananassi oma on mu lemmik :-).

Üks jama asi on ka.. Ootan, et see pakane taanduks, et saaks oma "kardiot" jälle normaalselt tegema. Kuna mul plika sai kerge külmakahjustuse põsele sellest -23 ilmast, siis me eriti väljas pikalt ei käi. Niiet kallis ilmataat - palun too soojemat ilma meile!!! Aga ok, seniks las ma unistan natuke!!!

Pildiotsingu jamaica sunshine tulemus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar