kolmapäev, 27. jaanuar 2016

Kolmapäev ja kaks trenni!

Juba nädala keskpaik käes!! Ja magasime nii hästi ja pikalt täna, et hommikul tuli kohe seda energiat ära kasutada. Kolmapäev on muidugi jalgade ja tuhara päev. Nagu mul viimasel ajal kombeks saanud, tegin ka täna tabata soojenduse (kummilindiga) ja kasutasin harjutusi Hersi ühest varajasemast numbrist. Soojendus kestab mul umbes 15 minutit ja võin õelda, et see teeb korralikult soojaks :-). Järgnesid superseeriad:

* Curtsy lunges 20kg kangiga mõlemale poole. Kui kava kokku panin arvasin, ah nii hea lihtne harjutus esimeseks... Asi oli lihtsast kaugel ma ütlen.


Pildiotsingu curtsy lunges tulemus
* Plie squat + squat 20 kg

*Hip thrust 20kg (see vist üks mu lemmikuid harjutusi ka) + kickbacksid kummilindiga mõlemale poole

Pildiotsingu hip thrust tulemus

* One leg bridge mõlemale poole (kummilindi ja raskusega) + bridge (kummilindi ja raskusega)
Pildiotsingu one leg bridge leg lift tulemus
Sellised lõbusad harjutused sisutasid siis koos venitusega umbes 50 minutit minu hommikust! Kui te arvate, et see oli kogu mu trenn täna, siis eksite :-). Õhtul kutsuti mind MyFitnessi NCT Trainingusse koos kalli õeraasuga ja mõtlesin, et oi kui tore saab lihtsa cardio eks kirja. Jälle, pean oma sõnu sööma, asi oli lihtsast kaugel!! Aga siit jälle paar mõttetera teile teile ja toredat õhtut!

Pildiotsingu the best thing in life make you sweat tulemusPildiotsingu the best thing in life make you sweat tulemus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar