esmaspäev, 1. veebruar 2016

Uue hooga!

Ilusat nädala ja uue kuu algust sõbrad! Esmaspäev on üks tore päev, energiat on tavaliselt palju, et kohe nädala esimene trenn poweriga teha (mul vähemalt oli nii täna peale mingit mega pikka ja head und). Eile sai ka eriti korralik cheat meal söödud, siis oli ka kaloreid põletada kuhjaga. Ja kuna mu lemmik trenn on ikka bootyle, siis nagu alati esmaspäev jalad ja tuharad ja tuld!

Kava suht sama, mis eelmine esmaspäev, aga mulle meeldib alati natuke muudatusi teha ja uusi challengeid sisse panna. Proovisin täna oma supersetid nii teha, et raske harjutus (raskuse mõttes) vaheldub kas plyo või kummilindi seeriaga. Kuidagi hästi läks see trenn täna, venis tunniseks lausa :-). Väike pildike ka teile (jep väike preili mängib taga).


Eile katsetasin ka uut moodi proteiinibatoone, või välimuselt pigem kooke teha. Panen teile pildi ja magusasõbrad, ma ütlen, need tulid kuidagi eriti mõnusad ja magusad välja. Vahelduseks hea midagi, mis ei ole banaani või peanut butteri maitsega. Maitselt pidavat Alexandri kooki meenutama.. Võibolla :-). Retsepti panin ka oma Instasse @helentsik. 

 Aga mis siin ikka pikka juttu, ma keeran voodisse kerra parem :-).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar