esmaspäev, 8. veebruar 2016

Häppi esmaspäeva teile kõigile!

Käima läks mul nüüd siis võistluse kuues nädal. Whoop whoop!!! Kui te arvate, et ma eile (pühapäeval) niisama passisin, siis eksite. Alustasin päeva ühe korraliku HIIT kardio sessiooniga, kokku 30min veri, higi ja pisaraid :-). Ja muidugi tähendab pühapäev minu jaoks cheat meali yummmmmm.. Korra nädalas tuleb end premeerida, et uueks nädalaks motivatsiooni ja jõudu oleks. Vähemalt minu puhul see toimib ja tõesti motiveerib. Ütleme nii, et sai korralikult patustatud.

Ma vist eelmises postituses mainisin, et nüüd kuni  võistluse lõpuni hakkab  mul olema 2x nädalas 1000kcal päev - esmaspäev ja neljapäev. Täna siis ongi selline päev. Õnneks esmaspäev ei ole see raske, sest pühapäevast kõht cheat meali täis pugitud. Tänases menüüs olid näiteks munavalge omlett kalkunirinnalihaga hommikusöögiks; kalkun, brokkoli ja kodujuust lõunaks ning tuunikala kodujuustu ja avokaadoga õhtusöögiks. Vahepalana veel Valio ProFeel ning 2 skeiki (pool skeiki iga kord peale trenni).

Hommikut alustasin jalgade ja tuharate tabata soojendusega, millele järgnesid supersetid. Täna kombineerisin nii, et raskustega harjutusele järgnes kas kummilindi või ilma raskuseta harjutus. Näiteks kangiga kükid mõlemale poole ja donkey kicks kummilindiga. Kava lõpuks oli tuhar on fire!!! Mulle meeldib pidevalt oma treeningus midagi teistmoodi teha, kunagi ei ole mul täpselt sama kava kaks korda järjest. Võivad olla sarnased harjutused, aga raskustes või kordustes on erinevused. Tuleb  koguaeg oma lihaseid üllatada, muidu harjuvad ära :-). Õhtul läksime õega veel spinningusse. Mõnus oli! Olin sellest tegelikult puudust tundnud - kõva muusika ja higi! Endas olin ka üllatunud. Mäletan Londoni aegadest kui spinnis käisin, et see oli räme!! Iga kord mõtlesin, et miks miks miks! Aga täna läks see trenn kuidagi väga kiiresti ja kuidagi kiiresti taastusin peale iga "harjutust." HIIT vist on hästi mõjunud :-). See tunne, et jõuad rohkem iga kord, on neid veri, higi ja pisaraid väärt!!! Keep going people!!

Pildiotsingu spinning tulemus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar