kolmapäev, 10. veebruar 2016

Patusta kavalalt

Täna siis kolmapäev ja keha ikka valutab ma isegi ei tea millisest sessioonist hahahaaa... Esmaspäev oli suht hardcore tegelt ja peale spinning ka õhtul. Eile teisipäeval tegin õlad, selg, biitsept ja triitseps ja tänaseks on sedagi tunda. Niiet suht terve keha valutab.

Eile oli veel peale Vastlapäeva ka International Pancake day. Ega see, et challenge käes, ei tähendanud, et peaksin nendest ahvatlustest loobuma. Ma lihtsalt patustan kavalalt. Tegin neid Fast proteiini pankooke. Kahjuks pilti unustasin suures tuhinas teha, aga need olid väga njämmad!! Kukli sai tegelikult pühapäev ära söödud, niiet ega sellestki ilma jäänud.

 Pildiotsingu vastlakukkel tulemus

Kuna eile oli suht decent ilm, sai ka kärutamas käia, niiet hommikune trenn (kiire kardio ja ülakeha) ja värskes õhus jalutamine. Jäin rahule. Täna on ka sahmerdamist palju olnud, kuid hommikul sai ikka korralik seanss tehtud. Legs and bums päev oli jälle ja tegin näiteks curtsy lunges (olen kuskil varemas postituses nendest rääkinud). Need on minu jaoks kuidagi väga rasked ja kohe esimese roundiga võtavad higistama. Kokku siis jälle 50 minutit veri, higi ja pisaraid :-). Aga mulle meeldib.

Ma siin vaikselt mõtlen ka video konkursi peale, mida Hers välja kuulutus ja mõtted liiguvad.. Tuleb nädalavahetusel ära teha :-).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar