teisipäev, 8. märts 2016

Elu pärast BeFit2016 challengit

Nonii kallikesed! Mis te arvate, kas olen juba sangpommi ja kangi nurka visanud ja näo shokolaadist punni puginud nagu hamster? :-)

Minu challengi lõpust on möödas natuke üle nädala, kuigi tundub, et rohkem.. nii palju juhtunud vahepeal hahhaaaa....Aga ühte ütlen, trenni teen ikka sama palju!!! See nagu elustiil, et kindlasti oli BeFit hea tõuge rohkem treenima.

Et mitte ühekülgse treeninguga ära manduda, olen proovinud erinevaid trenne lisaks jõutrennile. Jõutrenni olen jätkanud nagu enne, ehk siis 3x jalad ja tuhar, 2x ülakeha ja kõhulihased ja enamasti ikka kodus.. See nädal mõtlesin, et proovin low weight ja high reps ja järgmine nädal high weight low rep jne..

Nagu olen maininud oma postitustes, siis meeldib mulle koguaeg midagi uut proovida, tüdinen samast asjast kiiresti.. Lisaks jõutrennile olen proovinud ka uusi asju. Eelmine nädal käisin Tantsugeenis, proovisin seal Kõht, selg, tuhar trenni ühe eriti toreda treeneri juhendamisel. Kaisaga rääkisin ka peale trenni oma toitumisest ning temaga plaanis seda natuke ümber muuta.. Siin ka üks meenutus Kaisaga.


See nädal proovisin ka midagi tantsulisemat, nimelt Ragga trenni. Jälle, väga tore treener oli (Helina) ja esimene pool trennist meeldis mulle vääääga.. See muusika on lihtsalt nii mõnus ja kellele ei meeldi oma bootyt sheikida. Üks eriti äge liigutus oli seal ka (Pon Di Floor oli nimi vist), põrandal siis veeretad end üle selja ja siis boom boom, põrandal sheigid oma bootyt. Trenni teine pool tehti kava Rihanna loo järgi.. Eriti mõnus oli pealt vaadata, aga ise tundsin end nagu kahe vasaku jalaga.. Nüüd seisangi dilemma ees, et kas panna end proovile või las ta jääb.. Samas see muusika ja treener on ülihead, et sealt saab mõnusa positiivse laengu. Mõtlen veel mingit stiili seal proovida ja eks ma kirjutan sellest ka.

Pildiotsingu ragga dance moves on floor tulemusPildiotsingu ragga dance moves on floor tulemus

Söömisega on nagu on, söön rohkem ja olen ka patustanud natuke, kaal suht sama küll, aga üritan end nüüd kokku võtta ja kaloraazi natuke tagasi tõmmata jälle :-). Mul nüüd uus sõltuvus - overnight oats! Sooo yummy!! Segan kokku kaerahelbed (või kliid), chia seemned, raw cocoa, natuke proteiini, mee, jogurti või piima ja külmikusse. Hommikul nagu magustoit. Lisaks scrambled egg whites ja mingi kukkel alla avokaadoga.


Kuna meile BeFit osalejatele tuli pakkumine külastada Figura Line lümfimassaazi 2x, siis täna käisingi proovimas. Kõigepealt kaaluti mind üle ja siis algas sessioon jalatalla massaaziga. Oi kui kõdi mul alguses oli.. See olevat pigest kehas. Niimoodi töötati läbi kõik kehaosad, mis kestis kokku umbes tund aega ja kulutas 240 kcal. Nagu trenni eest. Aga protseduur ise oli niiiii mõnus, mudistas ikka korralikult kõik läbi. Ootan juba uut seanssi. Teendindaja oli ka ülitore ja lahkudes sain ka toreda üllatuse naistepäev puhul. Kindlasti julgen neid oma sõbrannadele soovitada.


Aga nii mu eluke vaikselt veerebki peale challengit. Mõtlesin, et peale seda blogitamisega enam ei tegele, aga eks ma aeg-ajalt ikka postita siia midagi kui midagi uut ja põnevat jälle proovinud olen. Seniks olge kõik sportlikud ja päikest teile!!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar